Českým Rájem s Krásnou Divoškou

Bylo těžký, tento druhý zářijový víkend vybrat akci z osmi zvadel..... Vyrazil jsem do Českého ráje. Kousek za Dolním Bousovem má flek T.O. Krásná Divoška. Slaví 15. výročí a místo odpoledních soutěží plánují vejšlap. Počasí je krásný a na campu je už veselo. Večer trávíme u malého ohýnku s muzikou a povídáním. Po příjemné noci a vydatné snídani vyrážíme pěšky a pak vlakem do Libošovic. Odtud Prokopským údolím na hrad Kost. Tady je občerstvovací pauza a zájemci jdou omrknout jeskyně a skalní byty. Dál pokračujeme Údolím Plakánku do Bousova. Vlastně v závěru, každý jak chtěl. Odpoledne na fleku bylo příjemné, počasí jak v létě a buřťák v obležení. Přijeli další kamarádi a k osmé se scházíme na tlachovišti. Šerif Eddy má pěkné povídání a vybraní kamarádi zapalují slavnostní hranici. Střídá se pět hudebních uskupení a s ním i různé styly. Potlach je našláplej muzikou a ačkoliv jsem jel trochu do neznáma, navázal jsem spoustu nových přátelství a dobře si potlachal. Calvera se vzorně staral o vatru, bylo stále teplo i světlo. Až do čtvrté hodiny ranní se kamarádi pomalu rozptylovali do svých wigwamů. Bylo to moc príma. Neděli věnuji vandříku. Dík a ahoj